fredag 17 juni 2011

påsarna har fått påsar

hjärnstatus på den vilde bäbisens föräldrar!


av någon anledning som vi ännu inte kommit fram till så har vilde bäbisen de senaste två nätterna vaknat varannan timme med övernaturliga primalvrål och varit tokhungrig?? jag har ingen aning om varför (det kanske jag hade haft om jag hade valt att läsa lite föräldraböcker!), men needless to say att uppvaknandet var ungefär lika harmoniskt som att bli spetsad av en eldgaffel! när han vaknade för femtielfte gången i natt var jag så trött att jag funderade på att kräkas... när han åt gick det inte längre, det där monotona ljudet var rena snoozefesten, jag somnade! när jag vaknade hade han också somnat -på flaskan, med hela ansiktet fullt av mat... det som inte hamnat på honom hade hamnat i sängen, Aaahhh, naturligtvis!!!
har ni någon gång haft känslan av att någon stirrar på er? 99% av gångerna jag vaknar med den känslan ligger vilde bäbisen och tokstirrar in i mina ögon med ett stort leende. ibland funderar jag på om dom är programmerade att veta när det är hög tid att dra på ett leende?! för när han gjort det spelar det ingen roll att han väckt mig  52000 gånger, att man har iq som en krukväxt fram till 13-14 tiden på dan eller att påsarna under ögonen har fått egna påsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar