fredag 2 september 2011

varje dag är ett äventyr...

mitt bokdilemma verkar tillfälligt ha löst sig tack vare den underbara mannen i mitt liv (den store...). igår kom han hem och hade köpt med sig en pocket!

gammal gunsfan som jag är blev jag riktigt glatt överraskad. om jag inte minns fel pratade syrran om den när vi var där, men det trodde jag aldrig att han kom ihåg... hmmm, han kanske lyssnar mer än jag ger honom cred för?!

visste ni att Slash morsa har hängt ihop med David Bowie, någon gång på 70-talet? hon var tydligen designer och umgicks med massa ikoner, så han hade ju att brås på...

vilden har nyfunnen kunskap, som hans mor hade klarat sig utan...

hhmm, här var ju rätt tråkigt...
...mamma, kolla vad jag kan...

...man drar så här... 
HA, HA, här lämnar du aldrig mig ensam igen!
 6 månader people, 6 månader... no rest for the wicked!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar