tisdag 30 augusti 2011

den som söker finner...

var ute för att införskaffa lite kuvert och spenderade en underbar eftermiddag/kväll med vilden, han var på det där myshumöret som bara han kan vara och det var en fröjd att få vara bara vi två...

lyckades som genom ett mirakel hitta sockiplast som matchade den svarta scarfen vi köpt, flax!


ok, det kanske är lite tidigt att börja köpa stickade tröjor i augusti, men den var så fin och med strumpbyxor till kan han nog ha den väldigt snart om vädret fortsätter att bestå av monsunregn (iaf på västsidan!). köpte ett par skor/tofflor i mockasinstuk också, de verkade jättesköna. jag fattar inte varför det här med fotdon har blivit ett sådant problem?! jag tycker jag köper strumpor och liknande hela tiden, men ändå passar det inte riktigt, antingen krymper skiten eller så kommer vilden att få fötter som pråmar!




 förresten fick JAG en ganska cool grej av min mamma som hon köpte med sig till mig från Canada. för en jultokig människa som mig var detta en kul och annorlunda gadget att ha i mörkret - vita stearinljus, vars stearin rinner i olika färger! har ni sett det förut? det har inte jag, så det var uppskattat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar