tisdag 13 september 2011

tips från coachen!

i förra veckan skulle vildens pappa laga färsk torsk som jag varit och handlat. han hade letat upp ett recept som han trodde helhjärtat på, men trots att jag normalt inte äter fisk måste jag säga att jag var mer än LITE skeptisk när han häller ost över hela filéerna och sen lindar in dem i bacon?!

vilden fick ingen bacon...
till detta gjorde han smaksatt ris i en gryta som luktade helt underbart, fancy!


det blev en supersmaskig middag som var VÄLDIGT mättande och som vi måste göra igen. jag tror att det skulle kunna vara kanongott att använda risreceptet till risotto också, men blanda i kryddig korv och skippa fisken. det är i alla händelser ett enkelt fiskrecept som blev ett kul alternativ att testa!

hmm, jag antar att det var så här rätten skulle se ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar