onsdag 28 september 2011

rekvisita till verkstaden!

jag passade på att beställa lite saker från Panduro hobby när det var rea och nu har paketet kommit.
jag var ganska sen med beställningen och det var väldigt utplockat, men det här hittade jag trots allt:


jag har aldrig beställt någon fyndlåda från något företag eftersom jag har fått för mig att det bara är skräp och jag har aldrig gillat att köpa grisen i säcken, men eftersom jag inte hade kommit upp i lägsta ordervärde tog jag en chansning och beställde en fyndlåda med hobbymaterial. det fanns fyra olika lådor att välja mellan och de kostade bara 99 kronor styck så det hade ju inte varit någon katastrof om det hade visat sig att det bara var skit (som jag misstänkte).

jag blev riktigt glad och positivt överraskad när jag väl såg vad som låg i, det var MASSOR av bra saker som vi kommer ha jätteroligt med i framtiden:



det var så mycket saker att det fick bli två bilder för att få med allt, allt från figurer att måla till hela kit med pyssel, färger, papper och scrapbookingtillbehör. tänk vilka pysselkvällar det kommer att bli, men nu hamnar det i hamsterskåpet!

Vira blåtira mår lite bättre idag, men ont gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar