onsdag 3 augusti 2011

KATJIIINNNNGGG!!!!

vissa dagar är bara röviga... dagen började så och jag kunde inte se hur den skulle kunna bli bättre, ont i knoppen och hela kroppen, sömnen nere på en kritisk nivå och en supergrinig unge, en hund som vägrar lyda och dessa eviga jävla promenader som är allt annat än tillfredsställande, men som lik förbannat ska göras i ALLA väder!

när man efter mycket om och men kommer in genom ytterdörren igen ligger posten och väntar.
posten ja, 90 %  räkningar, 9,5 % reklam (eftersom jag vägrar sätta upp en skylt på dörren) och 0,5% annan post. under kategori annan post hamnar diverse brev från banker, inbjudningar, grattis- och julkort och semesterkort ( från ANDRAS utlandsresor!). beroende på vart i månaden jag befinner mig kan jag ganska väl förutspå vad som kommer att ligga där på golvet...

idag låg det ett annat brev och väntade som gjorde att dagen gick från rövig till fabulous expressfart, för just när man är redo att ge upp hoppet om hela konceptet med post så får man ett brev från Postkodlotteriet - där vi vunnit 20´000 smackaroes! och vips så ser denna dag ut att kunna sluta fuckin´ fab trots allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar