måndag 4 juli 2011

satsa på en karriär?

helgen som just passerat kommer med största sannolikhet gå till historien som "los helgos disaperos" eller " mitt temperamentos goes flipperspelos", välj själv... oavsett vilket så har jag pendlat mellan hopp och komplett raseri och kan delge er att webbdesigner nu avancerat sig upp på min 10-i-topplista över skitjobb som jag hellre äter mask än tar...
...andra jobb man hittar där är bajamajareparatör, inseminatör, kloakdykare och på en ohotad förstaplats ligger Fluffer, man kan bara fråga sig vem som var först i den yrkeskategorin...och hur gick snacket på anställningsintervjun?!  fan va kul, tänk att få vara en fluga på fläkten där!

jag har nu glädjen att meddela att världsordningen är återställd på vildens adress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar