söndag 10 juli 2011

i denna ljuva sommartid..

..gör man precis vad man känner för!

söndagar måste ju vara veckans skönaste dag...om man inte varit ute och klubbhoppat dan innan, då kan det potentiellt vara veckans värsta! men det problemet har inte jag sen jag blev morsa, nuförtiden vaknar jag på söndagens svinotta med den underbara känslan av att ännu en vecka lyckats med bedriften att BÅDE hållit vilden vid liv OCH sett till att han inte gått sönder!

sen vilden kom har detta blivit en dag att varva ner på och idag har det blivit framför tv´n och damernas kvartsfinal i fotboll... inte för att det är något jag brukar följa, men ju närmare final desto mer patriot (för så funkar jag och halva Sverige) och för att Hedvig Lindahl, hennes sambo och Axel är saknade, suger att dom flyttade till Kristianstad - jävla snålrövkopparbergsgöteborgsfc!!!

solen skiner på utsidan, jag tror det är tid för en miniroadtrip med vilden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar