söndag 26 juni 2011

i will survive...

har velat spendera de senaste 24 timmarna ihopkrupen i fosterställning med en bodyguard som inte tillät någon att störa mig, fy fan, det var länge sedan jag kände mig så här sunkigt sjuk! hjärnan känns som en tryckkok efter alla gånger man snytit sig -förgäves, ett par minuter senare har andningsförmågan kapsejsat ändå! förr kunde jag dra mer persiennerna, dra täcket över huvudet och inte komma fram på ett par dar när man var kass, men nu finns vilden och trots att vildens pappa har varit en kämpe hela helgen och i stort haft hand om sjuke vilden själv känner jag ändå att jag vill försöka vara mamma, även med snormarinerad hjärna!
idag spenderar vi dagen i flygplansläge i soffan och försöker kurera oss för att kanske vakna till en frisk-dag i morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar