söndag 4 september 2011

kontrolltornet är utan energi!

helgen är slut, jag med. den flög förbi, som den brukar när vi varit iväg över helgen.

jag har känt mig ovanligt trött under helgen, jag är aldrig den som kan ta en eftermiddagslur, men ögonen föll bara igen på mig ett otal gånger och på vägen hem fick vildens pappa köra merparten för jag pallade inte. det kändes som en utomkroppslig upplevelse, jag var stum i kroppen och den värker lite här och där.

det är dock alltid trevligt att gå på fest och när det är farfars 60-års fest blir det extra roligt. här kommer lite bilder från helgen:

vi stämde upp till gemensam sång på vägen...

...på med finskruden inför festen..

... ett litet troll har somnat efter en väldigt intensiv dag!

vilden hade på sig:
skjortbody från Cubus
jeans 501 från Levis
hängslen från Lollipop
scarf från Lollipop
mockasiner från Åhléns
hatt från HM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar