måndag 15 augusti 2011

helt jävla sjukt!

det är tydligen inte bara överviktskilon som kommer med en graviditet, här ramlar åkommorna in som brev på posten!?

jag har äntligen släpat mig iväg till läkaren, jag insåg att det var nödvändigt när huden runt ögonen först förvandlades till ödlehud och sedan började fjälla av...
jag vet inte vad det är med mig och att komma mig iväg till il dottore när jag behöver, men det sitter låååångt inne, det kan ha och göra med att det kan sluta så här:



det visade sig att min mystiska ödlestatus sannolikt i grund och botten berodde på trötthet som lett till att jag gnuggat mig i ögonen - é voila!

för alla er observanta kan jag upplysningsvis säga att diclofenacen INTE är för ögonen utan för ytterligare en skavank!
visste ni att man genom en graviditet riskerar att hamna i någon form av reumatiskt tillstånd? det visste INTE jag och det var INTE något som nämndes på föräldrakursen - NOOOO! det kan jag adda till listan över skit jag klarar mig utan... men det kan tydligen gå tillbaka så nu ska jag käka piller i 14 dar. sen kanske jag är som ny!

jaaa, och utöver detta kan jag bara tillägga att jag har en golfboll i halsen!


...eller har jag fått oväntat besök...


...han kan fetglömma Gevalia!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar