tisdag 9 augusti 2011

en doktor kanske?

vaknade i morse och det kändes som att någon hade slängt bensin i ögonen på mig!

i ett par dagar har det varit på gång, men som vanligt har jag försökt att bara ignorera det - hmmm, baaad choice! nu har jag blivit irriterat röd runt ögonen, det svider och kliar... har ingen aning om vad det beror på, har aldrig haft något liknande, men jag vet att det är jävligt oskönt!
det kan vara läge att uppsöka min läkare, men det brukar gå på dan att få en tid där så jag måste synka med vildens pappa innan jag ringer..

jag provade att slänga på lite mildisonsalva för att kolla om det hjälpte, men det vete fasen. ja, jag vet att man inte ska ha kortison runt ögonen, men i nuläget kan det inte bli värre - TRO MIG!!!

AAAAHHHH, IT BURNS, IT BURNS......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar