fredag 22 juli 2011

jag ska dansa i neon och se ut som ett fååånnn...

jag är kramgó, riktigt hångelvänlig! tyvärr inte av egen fri vilja utan som ett resultat av, jag önskar jag kunde säga graviditet - men nej, att ha fastnat i helvetets tredje krets!

häromdan var jag på 5-månadskontroll på BVC med vilden och när jag satt där insåg jag att - shit, vilden är verkligen fem månader och är fortfarande alive and kicking! efter ytterligare två minuter insåg jag att - shit, vilden är verkligen fem månader och jag har inga ursäkter till varför min kropp snart kan doneras till medicinska experiment inom hjärt-kärlsjukdomar!
jag har sagt att jag ska börja träna, men först ska jag forska fram 36 timmar på ett dygn, ett fettförbränningspiller (som inte innehåller heroin och även bränner alla hjärnceller!) och utveckla en antiambivalensknapp som jag kan trycka på varje gång jag börjar vela i valet av aktivitet - för DET är det stora hindret i det här med träning...

hur är det med det här X-box 360 kinect egentligen, kan man träna med det eller? jag såg ett på Mediamarkt häromdan som hade massa olika träningsprogram eller SPEL som det heter och tyckte det verkade roligt att träna med och eftersom jag har fått vilden att sova middag i sin säng kan jag fettbränna som fan i vardagsrummet, så är det avklarat innan vildens pappa kommer hem och garvar ihjäl sig! dessutom såg jag att man kunde köra zumba, hur roligt som helst... vad tror ni?




det är bara att slänga undan möblerna, dra ner persiennerna och köra... da elefantstyle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar