tisdag 22 november 2011

Vilden presenterar 2012!

jag fick ett erbjudande med posten för några dagar sedan från vistaprint.se där man kunde beställa fotokalender GRATIS?!
naturligtvis var det LITE för bra för att vara sant, men jag tyckte ändå att det var såpass billigt att det kunde vara roligt att ha.

det blev faktiskt en helt fantastisk kalender, om det nu blir som på bilden, men det kanske beror på motiven som i princip uteslutande består av vilden. jag hade lovat mig själv att inte falla i fällan att köpa färdiga fotojulkort, men jag fick 10 kort på köpet och kalendern ska jag ha själv.
jag valde att betala 32 kronor extra för bättre papperskvalité och eftersom jag ska ha den själv tog jag den långsamma tillverkningen och fick betala 79 kronor inkl. moms. nu får vi se hur det blir...

julkorten kanske man kan ge bort med julklappar?!

här är ett urval av bilderna jag valde:





 det kan inte bli annat än toppen med dessa kort, tycker en opartisk mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar