fredag 18 november 2011

bring it on.. efter helgen!

på måndag kan vintern komma för då kommer vildens beställning!

jag skulle fixat det för länge sen, men av någon anledning har det inte blivit av. nu kunde jag inte ignorera det längre utan fick sätta mig nu på förmiddagen och plöja igenom en djungel av babyprylar, visste inte ens att det fanns så mycket att välja mellan...
jag har funderat ett tag på vad som behövs, det kändes lite overkill att välja en åkpåse anpassad för Arktis när man bor i Göteborg så till slut valde jag detta från babyshop.se:

Vinterset från Elodie details
japp, hela setet tog jag! jag tyckte det var jättefint och vilden kommer att bli så tuff.
jag hittade även en sådan här som jag varit på jakt efter:

Balaclava från Molo
och den här coola mysdressen blev det också och raggisar:

mysdress från Kik kids
raggisar från Rockefella
nu börjar vilden bli redo, nästa steg är att försöka hitta ett skidställ eller liknande till mig som jag kan ha på våra skogspromenader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar