lördag 26 november 2011

backe upp och backe ner...

idag har jag köpt två saker till vilden - en som vi kommer få stor användning för och en vi kanske aldrig kommer få användning för!

igår såg jag på facebook att jollyroom.se hade en kampanj som passade oss perfekt, köpte man en valfri produkt fick man köpa Stigas baby cruiser för 99 kronor.
efter två vargavintrar med massor av snö ska ni se att det inte faller en sketen flinga i Götet detta året, men jag hade redan tittat på en pulka tidigare eftersom jag är optimist och vi ska dessutom upp till Stockholm i vinter där det brukar vara kallare.

eftersom vi ska till vildens farmor och farfar över julen var detta ett ypperligt tillfälle att införskaffa en "sack´n seat" som vi kan ta med oss. det är mycket bättre att vilden kan sitta på en stol själv än att behöva ha honom sittandes i knät jämt och det blir LITE struligt att släpa en barnstol med sig vart man än ska...
den var dessutom billigare än vad jag har sett att den är i butik, 179 kronor i stället för (som billigast) 249 kronor på Barnens hus.


vi tog en mörkblå..
... och då fick vi köpa denna fina!

när jag var klar med beställningen visade det sig att frakten var på 59:-, men att det var möjligt att hämta varorna själv i deras butik/lager (?!) som ligger i Mölndal alldeles i närheten. genom att göra det kan man dels slippa extrakostnader OCH få produkterna snabbare (om det är vardag) - kanon! så på måndag åker jag och vilden förhoppningsvis bort och hämtar upp våra grejer - SEN VILL VI HA SNÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar