torsdag 24 november 2011

linslusen...

upp med tuppen och till och med dra vilden ur sängen, ut i regnet och ner för att lämna bilen på verkstaden i morse...

passade på att promenera till Ica Maxi för att köpa middagsmat och åkte sedan kommunalt hem, vilden var storögt gillande...

som jag skrev för ett tag sedan var vi ju iväg på fotografering på öppna förskolan och hur smidigt som helst kom det idag en sms-kod som jag kunde logga in med och se resultatet:




jag tyckte (naturligtvis) att de blev superfina även om jag blev irriterad över att fotografen var så jäkla fyrkantig och skitnödig att hon inte kunde låta vilden få stå på något kort när jag frågade - nej, nu gör vi så att ALLA barn sitter! jag tycker det är tråkigt med människor som är så oflexibla och i stället fick jag TRYCKA ner vilden på den där fårfällen som han inte för sitt liv kunde fatta varför han skulle sitta still på, men han flina upp sig så fort han såg en kamera ändå! 

aj, aj, fy fan vad dyrt det visade sig vara... det kanske det alltid är och har varit! jag måste börja bli mer ödmjuk mot min syrra som alltid gett mig sådana här kort på sin pojk...
det är klart att det måste beställas några kort, efter rådfrågan hos pappan om vilka!

nu är det lunchdags i casa nostra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar