torsdag 20 oktober 2011

problem löst..

nu har jag sålt liggdelen till vagnen och fick vad jag ville ha. när jag beslutade att vi skulle behålla vagnen hade jag först tänkt att slänga upp liggdelen på vinden, i väntan på jag vet inte vad...
men så kom jag ihåg att jag fått ett mail från en tjej som var intresserad av enbart den och inte resten, nu är den hennes.
det som inte var lika bra var att regnskyddet som jag använt egentligen varit till liggdelen så nu har jag inte det längre vilket innebär att jag i morgon förmiddag måste åka och köpa regnskydd till sittdelen, för sannolikheten att det inte regnar i Göteborg är ungefär lika stor som att jag vaknar upp i morgon med ett inbyggt paraply utfällbart från hjärnan!

jag ska passa på att köpa den sista julklappen till vilden också, jag ringde till affären idag och kollade så det fanns inne och eftersom det bara fanns två kvar tänker jag skynda mig och fixa det NU, annars står man bara där sen och grämer sig för att man väntade...
har beställt lite julklappar också som borde komma i morgon, men för alla er som får stresspåslag nu kan jag informativt tala om att det är en bit kvar till mål. jag har dock börjat boka in massa roliga aktiviteter i december så jag kommer inte ha tid med sånt här då, då ska jag ju njuta - bättre att ha en högre växel nu!

jag blev lite sugen på att höstdekorera lite och tog en promenad till blomsterhandlarn för att införskaffa bästa rekvisitan:

bukett i hallen...

... och denna på ytterdörren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar