måndag 17 oktober 2011

jag har en groda i sovrummet!

igår avancerade vilden och är ingen landkrabba längre!


japp, han har tagit sitt första simmärke "krabban" och har börjat sin nya kurs "grodan", så gulligt att man smälter! jag får försöka hitta en sån där tavla som man kan sätta upp alla märken på, för vi får väl hoppas att detta är det första av många märken...

vart hittar man en sådan här?

jag har förresten bestämt ungefär 70% av årets julklappar, det satt jag med i förmiddags. som jag sagt tidigare måste jag ha alla julklappar färdiga innan december, dels för att jag vill ägna julmånaden åt att njuta av årets mest magiska tid och dels för att jag har torgskräck. 
under normala omständigheter brukar jag kunna hålla fobin i schack, men under julhandeln går det inte så varför utsätta sig om man bara mår skit av det...

nu är det bara att börja införskaffa så allt inte behöver komma på en och samma månad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar