onsdag 5 oktober 2011

ljus i vårt hus!

nu är hösten här på allvar och då är det dags att gå hardcore med levande ljus för att höja mysfaktorn.
vi har alltid haft mycket ljuslyktor och liknande hemma eftersom jag tycker det är avgörande för hemtrevnaden, och nu har de åkt fram.
när vi var ute häromdagen hittade vi några nya fantastiska ljuskällor på Di Moda:

den är större än den ser ut, ca 20 cm i omkrets.
BOOOOHHH!
jag är ingen stor fan av halloween och andra amerikanska högtider, troligen för att det inte är något vi firat halloween i Sverige och det känns mer som kommers, allahelgonahelgen t.ex. har för mig mest varit "rensagravarhelg". det här är den första halloween-höstiga som har kommit över vår tröskel och jag måste erkänna att jag är riktigt förtjust. det var vilden som valde denna när han började gapskratta åt den och 98 kronor kan det vara värt att ta med det skrattet hem!

själv valde jag en med lite mer nertonad look:

det passade perfekt hemma och den var
 inte heller speciellt dyr - 169 kronor med ljus!
nu har vi massa mys överallt, i alla rum...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar