tisdag 4 oktober 2011

jag har kontakt!

ÄNTLIGEN!!!

jag har inte haft internet-uppkoppling på HELA dan och jag fattade inte vad felet var, vilket i sig inte är särskilt konstigt...
det visade sig att min dator blivit bortblåst från vårt trådlösa modem eller router eller vad fan det heter, men nu är jag back in etern!

idag på vildens rytmik fick jag reda på att vi ska ha uppvisning - YEY! jag ska få stå under en högmässa klockan 11:00 på en söndag och svinga min bäbis över huvudet samtidigt som jag sjunger "en flygande bäbis flyger så högt han kan". ja, ja, man lever bara en gång, eller två i mitt fall eftersom jag var hela vägen nere i helvetet när vilden kom till världen. det borde innebära att alla kvinnor lever två gånger... pre- och post barn!

jag trodde jag skulle få sålt barnvagnen idag, det ringde en tjej från Boden?! som var jätteintresserad. hon skulle höra av sig när hon talat med sin bror, så det kanske blir i morgon, kan jag ju hoppas. den ockuperar hela vildes rum för närvarande.

bakade en fab kladdkaka under kvällen, för jag känner att jag inte får i mig tillräckligt med fett och socker. om Sverige gör som Danmark och inför fettskatt, blir det min ekonomiska undergång, en personlig armageddon kan man säga...

10´000-kronors frågan: kan man eller kan man inte bli beroende av socker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar