söndag 2 oktober 2011

a blast from the past!

den senaste veckan har jag verkligen varit urusel på att uppdatera bloggen, men det har helt enkelt inte funnits tillräckligt många timmar på dygnen för att hinna med.
nu under helgen kan man ju tycka att jag skulle ha lite mer tid för sådana saker, men det är tvärt om. när vildens pappa väl är hemma är det galet mycket som bara MÅSTE hinnas med, så nu har vårt hem gått från rörigt till kaos till följd av alla påbörjade projekt.

vi har faktiskt, trots alla halvklara idéer, haft en skön helg med kvalitétstid. igår hade jag sovmorgon och idag gick jag upp med vilden och tog hunden på morgonrunda, vi åt en riktig brakfrukost med äggröra, bacon, köttbullar och prinskorv - för att det är så mysigt att verkligen ta sig tiden att umgås. jag hade dock lyckats slarva bort apelsinjuicen? jag vet att jag köpte igår, men nu är den väck...
vi, jag och vildens pappa, gjorde alltid det förr, hade söndagsfrukostar. vi tog oss tiden att sitta länge och ha frågesport, backgammondueller, löste korsord tillsammans eller bara pratade. av naturliga skäl sker inte det så ofta nu, men ju äldre vilden blir desto lättare kommer det att bli att återinföra våra magiska mornar.

vissa saker är värda att hålla fast vid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar