torsdag 28 juli 2011

gör om, gör rätt, gör rent!

förbannade skit!

sammanfattar ungefär statusen i detta läger...
att leta efter leksaker varje ledig stund idag är inte längre på tapeten eftersom det tydligen är torsdag idag, något som helt undgått mig! alla dagar ser likadana ut.
det faktum att det är torsdag idag innebär, för alla observanta, att det är fredag i morgon och det innebär att vi får gäster... som jag inte har för avsikt att släppa in i detta hellhole.

ny plan: städning!

i lördags spenderade jag i stort sett HELA dan med att försöka förvandla en yeti till en mexicansk nakenhund (obs - inte vildens pappa) utan framgångar, jag tror jag trimmade ner en pappåse med hår, men nu är lik förbaskat lägenheten klädd i hundhår.

PS: jag har aldrig sett någon så äcklad som vilden när han upptäckte att jag hade en tunga idag. han ville lösa problemet genom att dra ut den och hade förmodligen lyckats om den inte varit så läskig att ta i, nu ser jag ut som Gene Simmons!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar