fredag 29 juli 2011

ett skratt förlänger livet!

humor är som fingeravtryck, fullständigt individuellt!

att träffa någon som har likadan humor som sig själv är, enligt mig, HELT omöjligt, har man tur kan man hitta en gyllene medelväg och ignorera klockornagårbakåt-skämten.

vildens pappa skrattar åt sina egna skämt..jag gör också det ibland, skrattar åt hans skämt alltså, fast de inte alltid är roliga utan mest för att han annars är den ende som skrattar och jag vill inte att han ska vara där ute i kylan själv. han kan ha en humor som jag tycker är helt obegripligt hur man kan tycka är kul!

för det mesta tycker vi dock att liknande saker är roliga, annars hade vi aldrig kunnat se en komedi ihop, förresten - är det något vi är överens om är det att svenskar INTE borde tillåtas att befatta sig med komeditillverkning överhuvudtaget, det har inte gjorts en rolig film i Sverige sen Göta kanal 1 och det enda som var kul i den var när kanotisten blev överkörd 500 gånger!
jag klarar inte AV hasse och tage-humor och alla dom där jävla angörabryggor -och släppfångarnalossfilmerna och är det någon humor som jag spyr på så är det Mr Bean, det får det att krypa i mig.

detta är riktig humor som VI ser det:





en annan rolig snubbe:


jag ser ett mönster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar