torsdag 13 oktober 2011

Sicko!

det känns som om det hela tiden är någon som är sjuk i vår familj, vi avlöser varandra.

vilden vaknade i morse med igenkloggad näsa och rinnande ögon - IGEN! jag tror inte han riktigt blivit bra sedan han var dålig sist. resultatet av detta har givetvis varit att han inte gått med på att bli nersatt EN sekund under dagen, då har ett brandlarm utlöst och tårar sprutat.

själv har jag också blivit dålig, varit hos läkaren och fått penicillin. känner mig helt körd och har 0 i motivation till någonting. försökte släpa mig in i duschen och höll på att aldrig komma ut igen, men inte blev jag mer klar i tankarna för det.

så i stället för att bara sitta och ordbajsa utan substans tänker jag nu ta min tillflykt till sängen i tidig timme och hoppas på att sömnen ska göra sitt.

Flamegirl needs her groove back!


jag tar av mig min hatt och säger - go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar