måndag 10 oktober 2011

dags att tänka om...

jag måste verkligen tänka om, jag kan inte sälja vagnen trots allt.

som vanligt regnar det i Götet och har så gjort tillräckligt för att alla elljusspår och skogsvägar ska ha förvandlats till gyttjebad.


 jag inser att det är HELT ohållbart att försöka köra runt vilden i en sulky med plasthjul hela vintern - vad fan tänkte jag?! jag kanske undermedvetet tror att jag är på mallis. i så fall borde jag kanske omedvetet sträva efter att bli brunare!
jag måste ha kvar den riktiga vagnen för att aktivt motverka ett Alive (på lokalnivå) med barnvagn.

jag är nykär!

får man säga att man är sjukt lycklig, jag är det! just nu är jag sjukt lycklig och har världens energiboost. det är en skön sinnesstämning och jag tänker njuta så länge det varar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar