fredag 9 december 2011

Santa baby, just slip a sable...

... under the tree for me, been an awful good girl!

Nej då, i år har jag redan fått det jag önskat mig mest, men om jag ändå ska önska tre saker till bara mig blir det absolut följande:

1: En bra bok. av enklaste pocketmodell och gärna en biografi/verklighetsbaserad, kanske någon av dessa:




2: En grå Cosy one. en helt underbar uppfinning för en sådan som mig som JÄMT fryser!


3: vouchers. hemmagjorda värdekuponger som jag kan byta in mot egentid - för bokläsning, två-timmarsduschar etc (massage skulle kosta mig mer än det smaka, av någon märklig anledning kräver tomten ALLTID en motprestation när detta står på önskelistan?!).

eller kanske detta:

så ser den ut, önskelistan för i år! man är lite sent ute, har tomten hotmail eller?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar